We doen er alles aan om iedere bestelling geheel naar wens af te leveren. Mocht er toch iets misgaan, dan dragen wij net zoveel zorg voor de juiste oplossing!
Garantie
Outlet24h doet haar uiterste best om alle producten in perfecte staat af te leveren. Toch zou het onverhoopt kunnen gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigt of er op een andere manier schade ontstaat aan één van onze producten. In deze gevallen kun je aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij ons. Indien de klacht terecht is en binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Wij verkopen producten van A-merken. Deze schoenen behoren van uitstekende kwaliteit te zijn. Toch kan er eens een klacht ontstaan omtrent een bepaald artikel. Mocht dit het geval zijn, dan raden wij je aan om die klacht eerst bij ons kenbaar te maken via onze klantenservice. We zullen ons uiterste best doen om snel een bevredigende oplossing te vinden.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan is ook mogelijk om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Webshop Keurmerk. Outlet24h.nl is hierbij aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging tot enige reden niet tot bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencomissie (SGC).